• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • українська 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Конференції
  • Теорія та практика публічної служби
  • Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.­практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Конференції
  • Теорія та практика публічної служби
  • Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.­практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Впровадження тайм-менеджменту в діяльність державних службовців

Thumbnail
Переглянути
2020_10_zbirnik_dums_25_09_2020+-47-49 (2).pdf (133.8Kb)
Дата
2020
Автор
Лащенко, О. В.
Серьогіна, Н. К.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Кожний державний службовець, як суб’єкт управління, прагне якісно виконувати свої обов’язки, проте організація процесу управління зумовлена виникненням великої кількості ситуацій, які потребують негайного вирішення (умежах його компетенції): розгляд заяв, скарг, термінові наради, тощо. Крім проблем із виконанням функціональних обов’язків, ці ситуації часто пов’язані з великою кількістю спущених «зверху» різнопланових термінових доручень.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164543
Collections
  • Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.­практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р [44]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
@mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
@mire NV