Показати скорочений опис матеріалу
Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах
dc.contributor.author | Антонова, О. В. | |
dc.contributor.author | Шпітун, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-21T12:14:50Z | |
dc.date.available | 2023-09-21T12:14:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Антонова О. В. Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах / Антонова О. В., Шпітун І. І. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2020. – С. 107-111 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164619 | |
dc.description.abstract | Розв’язання локальних і масштабних проблем сучасного суспільства вимагає від персоналу інститутів публічного управління нових підходів і нестандартних рішень. Це ставить питання про ефективність діяльність не лише керівника, що безпосередньо залежить від його науковофілософських, суспільнополітичних, предметних та спеціальнофункціональних знань і вмінь, готовності до розвитку та самовдосконалення, а й виконавців, чия мотивація повинна визначатися усвідомленням суворої необхідності, що визначає повсякденну управлінську практику. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДРІДУ НАДУ | uk_UA |
dc.subject | проблемний підхід | uk_UA |
dc.subject | місцеве самоврядування | uk_UA |
dc.title | Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 35 | uk_UA |