Сучасні напрями підвищення якості обслуговування споживачів в туризмі
![Thumbnail](/bitstream/handle/123456789/165277/%d0%97%d0%b1%d1%96%d1%80%d0%bd%d0%b8%d0%ba%20%d0%86%20%d0%92%d1%81%d0%b5%d1%83%d0%ba%d1%80.%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84%d0%b5%d1%80%d0%b5%d0%bd%d1%86%d1%96%d1%97-62-64.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Переглянути
Дата
2023Автор
Ярославцева, Вікторія
Крапівіна, Галина
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Коронавірусна інфекція надовго стає реальністю, що визначає глибокі структурні зміни в якості обслуговування споживачів в туризмі. Зокрема, значне скорочення туристичних потоків призводить до подорожчання туристичних сервісів, бо постачальники послуг вимушені збільшувати розцінки в умовах обсягів, що падають. Тому невдовзі туризм може стати прерогативою лише забезпеченої публіки, що подорожує. Хай й не в найближчій перспективі, долею туристів з доходом не вище середнього будуть віртуальні поїздки та екскурсії, що буде
здійснюватися за допомогою спеціалізованих сайтів