Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex»
стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою
Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ефективної стратегії просування
продукції.
Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні теоретико-методичних та
практичних положень щодо формування і впровадження стратегії просування зоологічних
товарів ТОВ «ZooComplex».
Об’єктом дослідження є процес маркетингової комунікаційної діяльності
економічних суб’єктів на ринку зоологічних товарів.
Предметом дослідження є є теоретико-методичні аспекти формування та
впровадження стратегії просування продукції ТОВ «ZooComplex».
Положення, що захищаються. Дослідження специфіки використання Інтернет-
маркетингу на ТОВ «ZooComplex» виявило відсутність цілісної системи показників
діагностики ефективності комунікаційного інструментарію, що застосовується
підприємствами в соцмережах. Узагальнено систему індикаторів ефективності
маркетингових комунікацій в мережі Інтернет та запропоновано шляхи побудови
ефективної стратегії просування зоологічних товарів.
Інформація щодо впровадження. Запропонована узагальнена система індикаторів
ефективності маркетингових Інтернет-комунікацій запроваджена в діяльність ТОВ
«ZooComplex», а також реалізовано ряд пропозиції автора щодо покращення стратегії
просування зоотоварів у мережі Інтернет.
Кваліфікаційна робота пов’язана із виконаним курсовим проєктом «Просування
товарів у мережі Інтернет» і є відображенням діяльності, реалізованої у ході проходження
передатестаційної практики на ТОВ «ZooComplex».
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які
використовують у своїх стратегіях просування інструменти Інтернет-маркетингу.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні зоотоварів, що сприяє
світоглядній концепції гуманного відношення до домашніх тварин.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів і
інструментів впливу Інтернет-маркетингу на ефективність просування зоологічних товарів.
У роботі використано такі методи досліджeнь, як: абстракція, аналіз і синтез,
узальнення й порівнянь, метод експертних оцінок, анкетування, IFAS-аналіз, ABC-XYZ-
аналіз; PEST-аналіз та SWOT-аналіз.