Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2021-2022 навчальний рік
  7. Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
 
  • Details

Розробка програми просування послуг на споживчому ринку

Date Issued
2022-12-09
Author(s)
Огнєва, Анастасія 
Abstract
В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів.
Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке знаходится в центральному районі міста Львів.
Мета кваліфікаційної роботи – вивчення теоретичних аспектів аналізу та формування системи просування послуг підприємства на споживчому ринку і розробка заходів щодо просування послуг ТОВ «ТРЕМБІТА».
У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: системний аналіз (аналіз ефективності функціонування підприємства), застосування абсолютних і відносних величин, аналіз і синтез (при виробленні шляхів вдосконалення товарного асортименту підприємства), EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, метод попарних порівнянь, розрахунково- конструктивний, графічні прийоми (при ілюстрації аналітичної інформації).
Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ТОВ «ТРЕМБІТА»
Subjects

ПОСЛУГА, ПРОСУВАННЯ П...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ОгнєваАО_075м-21з-1_Диплом.orig.pdf

Size

1.06 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):9cf34f5e9cdc64a6579f5c56009d42db

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify