Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБриндак, М.П.
dc.contributor.authorРазбойніков, О.О.
dc.date.accessioned2024-01-05T07:48:46Z
dc.date.available2024-01-05T07:48:46Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБриндак М.П. Особливості переобладнання підвіски автомобіля категорії М1 / Бриндак М.П., Разбойніков О.О. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 133-134.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165685
dc.description.abstractПружні й дисипативні елементи становлять основу віброзахисної системи автомобіля. В цю систему входять: підвіска, шини, сидіння водія й пасажирів. До підвіски відносяться всі конструктивні елементи, що з'єднують мости або окремі колеса з рамою або кузовом. Призначенням пружного пристрою підвіски є пом'якшення ударних навантажень і поштовхів, що передаються від коліс на несучу систему. Демпферний пристрій підвіски дозволяє гасити коливання кузова шляхом перетворення коливальної енергії в теплову за рахунок тертя. Напрямний пристрій визначає кінематичні характеристики переміщення коліс щодо рами або кузова і такі, що забезпечують передачу між ними зусиль і моментів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпідвіска автомобіляuk_UA
dc.subjectпідвіски автомобіля категорії М1uk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.titleОсобливості переобладнання підвіски автомобіля категорії М1uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk629.113uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу