Показати скорочений опис матеріалу
Особливості переобладнання підвіски автомобіля категорії М1
dc.contributor.author | Бриндак, М.П. | |
dc.contributor.author | Разбойніков, О.О. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T07:48:46Z | |
dc.date.available | 2024-01-05T07:48:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бриндак М.П. Особливості переобладнання підвіски автомобіля категорії М1 / Бриндак М.П., Разбойніков О.О. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 133-134. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165685 | |
dc.description.abstract | Пружні й дисипативні елементи становлять основу віброзахисної системи автомобіля. В цю систему входять: підвіска, шини, сидіння водія й пасажирів. До підвіски відносяться всі конструктивні елементи, що з'єднують мости або окремі колеса з рамою або кузовом. Призначенням пружного пристрою підвіски є пом'якшення ударних навантажень і поштовхів, що передаються від коліс на несучу систему. Демпферний пристрій підвіски дозволяє гасити коливання кузова шляхом перетворення коливальної енергії в теплову за рахунок тертя. Напрямний пристрій визначає кінематичні характеристики переміщення коліс щодо рами або кузова і такі, що забезпечують передачу між ними зусиль і моментів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | підвіска автомобіля | uk_UA |
dc.subject | підвіски автомобіля категорії М1 | uk_UA |
dc.subject | автомобільний транспорт | uk_UA |
dc.title | Особливості переобладнання підвіски автомобіля категорії М1 | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 629.113 | uk_UA |