Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛевченко, С.С.
dc.contributor.authorПоляков, В.М.
dc.date.accessioned2024-01-05T08:15:36Z
dc.date.available2024-01-05T08:15:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛевченко С.С. Аналіз шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїзда / Левченко С.С., Поляков В.М. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 138.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165690
dc.description.abstractСідельні автопоїзди є одними з основних видів вантажного транспорту, якими перевозиться значна частина вантажів на території України. В зв’язку з перевищенням швидкісного режиму руху, неякісним дорожнім покриттям можуть виникати аварії, наслідками яких є людські жертви та матеріальні втрати. З метою покращення рівня безпечної експлуатації автопоїздів проводяться дослідження щодо підвищення їх експлуатаційних властивостей, зокрема поперечної стійкості. Одними з основних шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїзда є удосконалення конструкції елементів ходової частини, гальмівної і рульової систем (оскільки вони найбільше впливають на ці показники), а також розробка електронних систем, що забезпечують стійкість та безпеку руху.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectавтопоїздuk_UA
dc.subjectпоперечністьuk_UA
dc.titleАналіз шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїздаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk629.113uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу