Показати скорочений опис матеріалу
Аналіз шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїзда
dc.contributor.author | Левченко, С.С. | |
dc.contributor.author | Поляков, В.М. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T08:15:36Z | |
dc.date.available | 2024-01-05T08:15:36Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Левченко С.С. Аналіз шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїзда / Левченко С.С., Поляков В.М. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 138. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165690 | |
dc.description.abstract | Сідельні автопоїзди є одними з основних видів вантажного транспорту, якими перевозиться значна частина вантажів на території України. В зв’язку з перевищенням швидкісного режиму руху, неякісним дорожнім покриттям можуть виникати аварії, наслідками яких є людські жертви та матеріальні втрати. З метою покращення рівня безпечної експлуатації автопоїздів проводяться дослідження щодо підвищення їх експлуатаційних властивостей, зокрема поперечної стійкості. Одними з основних шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїзда є удосконалення конструкції елементів ходової частини, гальмівної і рульової систем (оскільки вони найбільше впливають на ці показники), а також розробка електронних систем, що забезпечують стійкість та безпеку руху. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | автомобільний транспорт | uk_UA |
dc.subject | автопоїзд | uk_UA |
dc.subject | поперечність | uk_UA |
dc.title | Аналіз шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїзда | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 629.113 | uk_UA |