Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФілоненко, А.С.
dc.contributor.authorХодос, О.Г.
dc.date.accessioned2024-01-05T09:09:33Z
dc.date.available2024-01-05T09:09:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationФілоненко А.С. Режими технічного обслуговування автомобілів / Філоненко А.С., Ходос О.Г. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 147.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165706
dc.description.abstractНа автотранспортних підприємствах для підтримки парку різноманітної техніки в справному і робочому стані прийнята система профілактичного планування, а саме планово-запобіжний ремонт, які вивчаються в рамках дисципліни «Технічна експлуатація автомобілів». Правильно організовані роботи сприяють зменшенню потоку відмов та несправностей, збільшує термін служби автомобілів. Система профілактичного планування базується на нормативних режимах технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів, які розроблені з урахуванням статистичних даних. Але автомобільна промисловість постійно розвивається та проектуються нові, більш надійні, транспортні засоби, збільшується період між технічними обслуговуваннями. Відповідно, ці зміни необхідно враховувати при розрахунках періодичності технічного обслуговування та ремонту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectавтомобільна індустріяuk_UA
dc.titleРежими технічного обслуговування автомобілівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk629.33uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу