Показати скорочений опис матеріалу
Методичні засади використання доповненої реальності у процесі професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти
dc.contributor.author | Нагорний, В. В. | |
dc.contributor.author | Єчкало, Юлія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-31T09:28:54Z | |
dc.date.available | 2024-01-31T09:28:54Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Нагорний В. В. Методичні засади використання доповненої реальності у процесі професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти / Нагорний В. В., Єчкало Юлія Володимирівна // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 23-24. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166084 | |
dc.description.abstract | Впровадження цифрових технологій у професійну підготовку здобувачів фахової передвищої освіти дає змогу значно підвищити ефективність цього процесу. Зокрема, використання цих технологій дає студентам змогу підвищити якість готовності до лекційних, семінарських та практичних занять із фахових дисциплін. Враховуючи значні й стрімкі темпи науково-технічного прогресу, постає необхідність здійснення цифрової революції і в освітній галузі, в тому числі під час професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, оскільки сучасне інформаційне суспільство потребує принципово нових підходів до здобуття якісних знань, починаючи з дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фахова передвища освіта | uk_UA |
dc.subject | засоби доповненої реальності | uk_UA |
dc.title | Методичні засади використання доповненої реальності у процесі професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |