Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНагорний, В. В.
dc.contributor.authorЄчкало, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned2024-01-31T09:28:54Z
dc.date.available2024-01-31T09:28:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationНагорний В. В. Методичні засади використання доповненої реальності у процесі професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти / Нагорний В. В., Єчкало Юлія Володимирівна // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 23-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166084
dc.description.abstractВпровадження цифрових технологій у професійну підготовку здобувачів фахової передвищої освіти дає змогу значно підвищити ефективність цього процесу. Зокрема, використання цих технологій дає студентам змогу підвищити якість готовності до лекційних, семінарських та практичних занять із фахових дисциплін. Враховуючи значні й стрімкі темпи науково-технічного прогресу, постає необхідність здійснення цифрової революції і в освітній галузі, в тому числі під час професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, оскільки сучасне інформаційне суспільство потребує принципово нових підходів до здобуття якісних знань, починаючи з дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфахова передвища освітаuk_UA
dc.subjectзасоби доповненої реальностіuk_UA
dc.titleМетодичні засади використання доповненої реальності у процесі професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу