Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБєлобородова, М. В.
dc.contributor.authorКонопацька, А. С.
dc.date.accessioned2024-02-09T09:43:29Z
dc.date.available2024-02-09T09:43:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБєлобородова М. В. / Формування конкурентної стратегії розвитку підприємства / Бєлобородова М. В., Конопацька А. С. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 66-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166129
dc.description.abstractЗагострення конкуренції на внутрішньому і зовнішніх ринках змушує підприємства шукати нові джерела і способи забезпечення власної конкурентоспроможності, які залежать від можливості формувати і розвивати конкурентні переваги. Глобалізація світової економіки, зростання конкуренції, динамічні і непередбачувані зміни зовнішнього середовища - все це призводить до виникнення нових викликів, подолання яких направлено на забезпечення конкурентоспроможності за рахунок формування конкурентних переваг нового порядку, що обумовлюють унікальність підприємства в конкурентному середовищі і які є основою для розробки його конкурентної стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectстратегічні напрямкиuk_UA
dc.titleФормування конкурентної стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk338.24uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу