Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГоломоз, М. С.
dc.contributor.authorПапіж, Ю. С.
dc.date.accessioned2024-03-18T08:46:17Z
dc.date.available2024-03-18T08:46:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГоломоз М. С. Теоретичні основи управління асортиментом продукції підприємства / Голомоз М. С., Папіж Ю. С. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С.102-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166449
dc.description.abstractДля раціонального управління асортиментом та визначення пріоритетних напрямків розвитку слід сформувати алгоритм вдосконалення управління товарним асортиментом на підприємствах малого бізнесу. Актуальність вдосконалення управління товарним асортиментом обумовлюється смаками та вподобаннями споживачів, потребами сучасного ринку, що постійно змінюються. Щоб забезпечити постійний розвиток, необхідно покращувати продукцію підприємства, це надасть йому конкурентні переваги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectпроцес управлінняuk_UA
dc.titleТеоретичні основи управління асортиментом продукції підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу