Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛитовченко, А.
dc.contributor.authorНестерова, О. Ю.
dc.date.accessioned2024-03-25T09:34:32Z
dc.date.available2024-03-25T09:34:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛитовченко А. Особливості вибору методів навчання для реалізації концепції активного навчання / Литовченко А., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 127.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166486
dc.description.abstractПитання вибору методів навчання є досить проблемним для багатьох педагогів-практиків, особливо тих, хто тільки розпочав педагогічну кар’єру. У переважній більшості випадків актуальним є оцінювання потенціалу певних методів перед застосуванням їх у відповідних навчальних ситуаціях. Важливість такого оцінювання визначається також і таким явищем, як «опір здобувачів освіти застосуванню активних методів навчання».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectспеціальність здобувачів освітиuk_UA
dc.subjectпроектування освітнього процесуuk_UA
dc.titleОсобливості вибору методів навчання для реалізації концепції активного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу