Показати скорочений опис матеріалу
Особливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освіти
dc.contributor.author | Фоміна, А. | |
dc.contributor.author | Нестерова, О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T08:18:35Z | |
dc.date.available | 2024-04-01T08:18:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Фоміна А. Особливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освіти / Фоміна А., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 140. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166570 | |
dc.description.abstract | Метою нашого дослідження було визначення ефективності використання методичної розробки «Використання схематичної наочності (структурно-логічних блок-схем, таблиць) при вивченні хімії» серед здобувачів фахової передвищої освіти. Була запропонована гіпотеза, що використання методичної розробки при вивченні хімії підвищує рівень знань, мотивації та задоволення здобувачів фахової передвищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фахова передвища освіта | uk_UA |
dc.subject | схематична наочність | uk_UA |
dc.subject | хімія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 378 | uk_UA |