Показати скорочений опис матеріалу
Побудова та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії навчання студентів
dc.contributor.author | Ульянов, І. О. | |
dc.contributor.author | Козинець, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T08:35:17Z | |
dc.date.available | 2024-04-01T08:35:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ульянов І. О. Побудова та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії навчання студентів / Ульянов І. О., Козинець І. І. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 138-139. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166571 | |
dc.description.abstract | Учасники освітнього процесу не позбавлені особистісних індивідуальних якостей, власних бажань, мають особисту мотивацію до здобуття професійних знань, навичок і вмінь. Сучасна вища освіта передбачає запровадження студентоцентрованого навчання, яке спрямоване на визнання студента як автономного суб’єкта вищої освіти, на задоволення студентом своїх індивідуальних потреб і прагнень в освітньому процесі. Студентів заохочують до обговорення освітно-професійної програми, надають свободу щодо вибору освітніх компонентів, дозволяють визначити тематику досліджень. Складником студентоцентрованого навчання є індивідуальна траєкторія освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна програма студента | uk_UA |
dc.title | Побудова та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії навчання студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 37.013.32 | uk_UA |