Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКарпюк, А. В.
dc.contributor.authorЛукащик, М. С.
dc.date.accessioned2024-06-13T11:25:28Z
dc.date.available2024-06-13T11:25:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКарпюк А. В. Впровадження системи електронного документообігу аскод у діяльність органів місцевого самоврядування / Карпюк А. В., Лукащик М. С. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 288-289uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167134
dc.description.abstractСьогодні, в епоху інформаційно-комунікаційних технологій, питання оптимізації та економії ресурсів є надзвичайно актуальним. Зростаючий обсяг інформації та документообігу потребує впровадження нових, більш ефективних методів роботи. Один із таких – впровадження автоматизованої системи документообігу (далі – АСКОД). АСКОД – це програмно-апаратний комплекс, який дозволяє автоматизувати всі етапи роботи з документами, від їх створення до зберігання та архівуванняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectелектронний документообігuk_UA
dc.subjectАСКОДuk_UA
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.titleВпровадження системи електронного документообігу аскод у діяльність органів місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk005.91/.92:004]:352uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу