Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЯковлєв, А. А.
dc.date.accessioned2024-08-02T10:21:51Z
dc.date.available2024-08-02T10:21:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЯковлєв А. А. Моделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послуг / Яковлєв А. А. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 149-152.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167501
dc.description.abstractЗ початком пандемії коронавірусу у 2020 році дистанційна освіта стала активно набирати вагу на світовому ринку освіти. Як приватні, так і державні навчальні заклади почали переходити на дистанційну форму освіти, а кількість користувачів масових освітніх онлайн-курсів продовжує зростати. Пандемія коронавірусу також торкнулася нашої держави, але, внаслідок відсутності великого досвіду роботи над ринком освітніх онлайн-послуг, державні освітні структури немає загальновизнаних критеріїв якості освітніх онлайн-послуг і знають, як правильно формувати процес навчання у такому режимі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмоделі адаптивного управлінняuk_UA
dc.subjectонлайн-курсиuk_UA
dc.titleМоделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk37.07uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу