Показати скорочений опис матеріалу
Моделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послуг
dc.contributor.author | Яковлєв, А. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-02T10:21:51Z | |
dc.date.available | 2024-08-02T10:21:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Яковлєв А. А. Моделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послуг / Яковлєв А. А. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 149-152. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167501 | |
dc.description.abstract | З початком пандемії коронавірусу у 2020 році дистанційна освіта стала активно набирати вагу на світовому ринку освіти. Як приватні, так і державні навчальні заклади почали переходити на дистанційну форму освіти, а кількість користувачів масових освітніх онлайн-курсів продовжує зростати. Пандемія коронавірусу також торкнулася нашої держави, але, внаслідок відсутності великого досвіду роботи над ринком освітніх онлайн-послуг, державні освітні структури немає загальновизнаних критеріїв якості освітніх онлайн-послуг і знають, як правильно формувати процес навчання у такому режимі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | моделі адаптивного управління | uk_UA |
dc.subject | онлайн-курси | uk_UA |
dc.title | Моделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послуг | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 37.07 | uk_UA |