Показати скорочений опис матеріалу
Розробка інформаційної системи організації настільно-рольових ігор
dc.contributor.author | Отращенко, А. А. | |
dc.contributor.author | Шибаєва, Н. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-15T07:09:21Z | |
dc.date.available | 2024-08-15T07:09:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Отращенко А.А. Розробка інформаційної системи організації настільно-рольових ігор / Отращенко А.А., Шибаєва Н.О. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 294-295. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167563 | |
dc.description.abstract | Гра в настільно-рольову гру в живу може обмежитися столом, але є спосіб, який дозволяє грати на відстані – віртуальні столи. Це комплекс програмного та апаратного забезпечення, призначений для автоматизації різних аспектів ігрового процесу, включаючи створення персонажів, управління ігровим світом, ведення статистики та багато іншого. Найбільш очевидною причиною, чому вам може знадобитися віртуальний стіл, є гра з людьми, які знаходяться поза вашою фізичною зоною. Це дозволяє грати в ігри з друзями або незнайомцями, не виходячи з дому і означає, що логістично зручніше грати в онлайн-ігри VTT, ніж встановлювати розклад з друзями, щоб грати особисто. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | настільно рольові ігри (НРІ) | uk_UA |
dc.subject | розробка ігрового програмного продукту | uk_UA |
dc.subject | геймери | uk_UA |
dc.title | Розробка інформаційної системи організації настільно-рольових ігор | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 004 | uk_UA |