Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПеретятий, В. О.
dc.contributor.authorШирокорад, Д. В.
dc.date.accessioned2024-08-15T07:42:54Z
dc.date.available2024-08-15T07:42:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПеретятий В.О. Збір даних для сегментації відвідувачів інтернет сайту / Перетятий В.О., Широкорад Д.В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 301-303.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167566
dc.description.abstractУ наш час головним критерієм будь-якого сайту є його адаптивність. Раніше вона базувалась на технічних налаштуваннях, а зараз все більше переходить на соціальні засоби. Даний підхід покращує таргетування реклами та персоналізацію контенту. Саме тому, можливість визначати вік та стать людини, яка ще не встигла вказати ніякої інформації про себе на сайті стане ключовою в подальшому розвитку адаптивних систем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзбір даннихuk_UA
dc.subjectрозробка мобільних програмuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.titleЗбір даних для сегментації відвідувачів інтернет сайтуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу