Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШирін, Артем
dc.date.accessioned2025-01-20T15:21:11Z
dc.date.available2025-01-20T15:21:11Z
dc.date.issued2024-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169326
dc.descriptionМоделювання віртуальних робочих місць. Методичні вказівки до виконання практичних робіт для бакалаврів галузі знань 12 Інформаційні технології / А.Л. Ширін; Нац. техн. ун-т «Дніпровська політехніка». – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – 24 с.uk_UA
dc.description.abstractМетодичні вказівки до виконання практичних робіт щодо моделювання віртуальних робочих місць передбачають опанування базових навичок створення 3D об’єктів та використання їх для розробки VR-сцени. Створення 3D об’єктів будемо робити в середовищі 3DSMAX. Розробку VR-сцени – в середовищі Unreal Engine. Ці практичні роботи можуть бути використанні в навчальному процесі у курсах «Автоматизовані системи обробки графічної інформації 3DSMAX» та «Розробка ігрових додатків», що викладаються для студентів спеціальностей 121 Інженерія програмного забезпечення та 122 Комп’ютерні науки. Також ці практичні роботи можуть бути застосовані для розробки нового курсу «Основи розробки віртуального середовища».uk_UA
dc.description.sponsorshipDAAD "Ukraine digital, 2022-2025"uk_UA
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу