Browsing ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ В УМОВАХ РЕФОРМ: досвід розвинутих та перехідних економік by Subject "Ефективний маркетинг"
Now showing items 1-2 of 2
-
Матрічні моделі у дослідженні ринкового стану промислового підприємства
(Видавництво НГУ, 2013)Україна, як відомо, історично є промисловою державою, тобто промисловий сектор складає основу національної економічної системи та обумовлює певні тенденції у розвитку усіх сфер економічної діяльності. Так, на 01.01.2013р. ... -
Сутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерів
(Видавництво НГУ, 2013)Важливим фактором забезпечення успішного розвитку підприємства у сучасних ринкових умовах є ефективне використання в його арсеналі таких управлінських інструментів, як портфель брендів та стратегічний брендинг. Причому ...