Стандарти ISO 9000 : якість як принцип та основа довіри між виробником та споживачем
Date Issued
2009-01-01
Author(s)
Варяниченко, О. В.
Карасьова, Г. В.
Abstract
Досліджуються проблеми системного управління якістю на підставі впровадження міжнародних стандартів якості серії ISO, як інструмента самозбереження будь – якого підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища, основи конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішніх ринках та регламентації відносин між виробником та споживачем
Problems of system quality management on the basis of introduction of the international quality standards of series ISO, as a tool of self-preservation of any enterprise in conditions of an unstable environment, the basis of competitive ability on the internal and external markets and regulation of the relations between the manufacturer and the consumer, are investigated.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
2009_1_p115-122.pdf
Size
261.69 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):85cbac5c8f635d9d71ee15fe8af2dabc