• Валеологічні способи попередження розумової втоми студента 

      Козлова, В. А. (2013)
      Сучасний процес вузівського навчання характеризується психофізіологічним навантаженням, пов’язаним із необхідністю засвоєння студентами нових знань і практичних навичок. Навчання великої складності та інтенсивності ...
    • Коммуникация как фактор перехода к гуманной модели образования в высшей школе 

      Шабанова, Ю. А.; Сикарева, Н. Г. (2013)
      В современном мире образование рассматривается как общезначимая ценность. Её реализация обеспечивается существующими в том или ином государстве системами образования. Несмотря на множественность направлений ...
    • Методика організації викладання історії у вищій школі 

      Розіна, Ірина; Козинець, І. І. (НТУ "ДП", 2019)
      Методика викладання відіграє головну роль у вивченні певної дисципліни, вона допомагає правильно підготувати лекційні та практичні заняття; у певній послідовності, використовуючи різні методи і прийоми, подати матеріал.
    • Особливості методики викладання культурології у вищій школі 

      Коваленко, Руслан; Козинець, І. І. (НТУ "ДП", 2019)
      Оскільки гуманітарне знання у сучасному суспільстві набуває актуальності, гуманітарні дисципліни стають затребувані у вищих школах як для студентів гуманітарних, так і для технічних напрямів.
    • Педагогіка партнерства у вищій школі 

      Бабенко, Наталія; Козинець, І. І. (НТУ "ДП", 2019)
      Разом із розвитком суспільства повинні розвиватися методи підготовки випускників закладів вищої освіти, адже мета освітнього закладу – навчити студента вчитися та самостійно здобувати знання протягом життя. Саме принцип ...