Перегляд Конференції по темі "конкурентоспроможність підприємства"
Зараз показуються 1-9 з 9
-
Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначення
(НГУ, 2012)Сучасна маркетингова теорія трактує сутність поняття конкурентоспроможності підприємства, як його здатність посісти відповідну позицію на конкретному ринку. -
Підвищення ефективності закупівельної логістики підприємства шляхом використання аутсорсингу
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)В сучасних умовах вітчизняного ринку становище виробничого підприємства напряму залежить від його конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність насамперед залежить від якості обслуговування підприємством ... -
Підвищення конкурентоспроможності підприємства малого бізнесу при удосконаленні маркетингових стратегій розвитку
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)В повоєнній економіці України конкурентоспроможність залишиться вирішальним фактором успіху бізнесу й економічної безпеки, а механізм формування ефективних підходів до вибору конкурентних переваг ... -
Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
(НГУ, 2012)У сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації ... -
Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства
(НГУ, 2012)Нині практично усі підприємства усвідомили, що запорукою довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову ... -
Теоретичні основи ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Конкуренція - це суперництво між учасниками ринкового господарства ... -
Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Проблема підвищення конкурентоспроможності є вирішальною при забезпеченні виживання та прибутковості підприємства в ринкових умовах господарювання. Найперспективнішим шляхом підвищення якості продукції та ... -
Формування конкурентної стратегії підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)Конкурентна стратегія - це спосіб отримання стійких конкурентних переваг підприємства шляхом конкурентної боротьби, задоволення різних і мінливих потреб покупців краще, ніж це роблять конкуренти. ... -
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
(НГУ, 2012)Конкурентоспроможність підприємства означає його здатність до ефективної господарської діяльності та забезпечення прибутковості за умов конкурентного ринку. Інакше кажучи, конкурентоспроможність підприємства ...