Перегляд Конференції по темі "маркетинговий інструментарій"
Зараз показуються 1-3 з 3
-
Використання маркетингового інструментарію в процесі адаптації інноваційної діяльності промислового підприємства до вимог ринку
(Видавництво НГУ, 2012)Сучасні тенденції розвитку економіки свідчать про визначальну роль інновацій в забезпеченні конкурентоспроможності промислового підприємства. Під впливом інновацій перебудовується технічний базис промислового підприємства, ... -
Використання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інновації
(НГУ, 2012)Результати інноваційної діяльності, які базуються на повноцінному інноваційному процесі в науково-технічній сфері, доволі часто характеризуються невизначеним базовим ринком. Відмінні техніко-економічні ...