Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБерестень, Ю. В.
dc.date.accessioned2013-06-04T06:59:16Z
dc.date.available2013-06-04T06:59:16Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/944
dc.description.abstractПроблеми формування системи початкової освіти постійно знаходи-лись у фокусі громадської уваги менонітського соціуму, який намагався шля-хом надзвичайної концентрації інтелектуальних, фінансових та господарчих зусиль сприяти її всебічному становленню та розвитку. Ґенеза менонітсько-го віровчення, темпи та масштаб його поширення серед населення північ-них регіонів Західної Європи були об'єктивно зумовлені наявністю у пред-ставників даного релігійного руху елементарних освітянських навичок (вміння читати та писати), які були необхідні для раціонального тлумачен-ня біблійних та релігійних текстів. Поява розгалуженої освітянської системи в громадах менонітів була детермінована специфікою віровчення спільноти, її нагальними релігійними, церковними та громадськими потребами. Зазначимо, що меноніти розглядали шкільництво як один із засобів набуття «освічено-го благочестя».ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectосвіта Катеринославської губернії
dc.subjectосвіта менонітських колоній
dc.titleРозвиток системи початкової та середньої освіти в менонітських колоніях Катеринославського повіту Катеринославської губернії (наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.)ru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу