Перегляд зібрання за групою - Автори Mel’nikova, I.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 7 до 9 із 9 < назад 
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
THE PRINCIPLES OF INTERNET MARKETING CONCEPT.pdf.jpg6-гру-2012THE PRINCIPLES OF INTERNET MARKETING CONCEPTBondar, I.; Yelizarova, K.; Matvienko, A.; Mel’nikova, I.
THE ROLE OF A TRADE MARK IN FORMING A COMPANY’S IMAGE IN FOREIGN MARKETS.pdf.jpg6-гру-2012THE ROLE OF A TRADE MARK IN FORMING A COMPANY’S IMAGE IN FOREIGN MARKETSBondar, I.; Yelizarov, I.; Chichkan, A.; Mel’nikova, I.
THE TECHNOLOGY OF NEUROMARKETING.pdf.jpg6-гру-2012THE TECHNOLOGY OF NEUROMARKETINGBondar, I.; Yelizarov, I.; Lankina, O.; Mel’nikova, I.