Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2497
Назва: THE ROLE OF A TRADE MARK IN FORMING A COMPANY’S IMAGE IN FOREIGN MARKETS
Автори: Bondar, I.
Yelizarov, I.
Chichkan, A.
Mel’nikova, I.
Ключові слова: TRADE MARK
Дата публікації: 6-гру-2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2497
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE ROLE OF A TRADE MARK IN FORMING A COMPANY’S IMAGE IN FOREIGN MARKETS.pdf18,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.