Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/107118
Назва: Механізм активізації розвитку підприємств оптової торгівлі на основі маркетингу
Автори: Трішкіна, Н. І.
Ключові слова: маркетинг у торгівлі;маркетинг в торговле;оптовая торговля;оптова торгівля
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ДВНЗ "НГУ"
Бібліографічний опис: Трішкіна Н. І. Механізм активізації розвитку підприємств оптової торгівлі на основі маркетингу / Н. І. Трішкіна // Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибутку : 4-та міжнародна наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : матеріали. - Д. : НГУ, 2013. – С. 67-68.
Серія/номер: ;CD114
;NTB454493
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/107118
Розташовується у зібраннях:Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибу тку : матеріали IV міжнар . наук .- практ . конф ., 24 – 26 квіт . 2013 р .

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-68.pdf210,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.