Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012. : [134] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 134
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
DEVELOPMENT OF VIRTUAL EVENT MARKETING.pdf.jpg16-чер-2013DEVELOPMENT OF VIRTUAL EVENT MARKETINGChekan, N.; Moroz, L.
THE PRINCIPLES OF INTERNET MARKETING CONCEPT.pdf.jpg16-чер-2013THE PRINCIPLES OF INTERNET MARKETING CONCEPTBondar, I.; Yelizarova, K.; Matvienko, A.; Mel’nikova, I.
THE ROLE OF A TRADE MARK IN FORMING A COMPANY’S IMAGE IN FOREIGN MARKETS.pdf.jpg16-чер-2013THE ROLE OF A TRADE MARK IN FORMING A COMPANY’S IMAGE IN FOREIGN MARKETSBondar, I.; Yelizarov, I.; Chichkan, A.; Mel’nikova, I.
REFERENTATION IN MARKETING COMMUNICATIONS SYSTEM.pdf.jpg16-чер-2013REFERENTATION IN MARKETING COMMUNICATIONS SYSTEMArakelova, I.
CUSTOMER INVOLVEMENT TO THE INTERACTION.pdf.jpg16-чер-2013CUSTOMER INVOLVEMENT TO THE INTERACTION WITH THE COMPANYDolmatova, K.
Kozeko A. V. Nikolayeva, research supervisor N. Nechay, language adviser.pdf.jpg16-чер-2013HOW THE CHANGES IN ADVERTISING INFLUENCE ITS EFFICIENCYKozeko, A.
Kuravlev V..pdf.jpg16-чер-2013EFFECTIVE MARKETING FOR SMALL ENTERPRISESKuravlev, V.
Kurza J. S. Kostrytska, language adviser.pdf.jpg16-чер-2013THE BRANDS’ HEROES – THE GIANTS OF FUTUREKurza, J.; Kostrytska, S.
Myasnikova O. .pdf.jpg16-чер-2013A COMMERCIAL BANK PERSONNEL MANAGEMENT COMPETITIVENESS IMPROVING BASED ON THE NON-FINANCIAL MOTIVATION FORMSMyasnikova O.
Pankevych A. N. Chuhray, research supervisor.pdf.jpg16-чер-2013CUSTOMER VALUE IN INDUSTRIAL MARKETINGPankevych, A.; Chuhray, N.
Korshunov Yu., KrasavinaV.People’s Friendship University of Russia.pdf.jpg14-чер-2013THE ROLE OF COMPLEX MATHEMATICS IN DRAMATIC MARKETING IMPROVEMENTKorshunov, Yu.; Krasavina, V.
THE IMPORTANCE OF SLOGAN FOR BRANDING.pdf.jpg14-чер-2013THE IMPORTANCE OF SLOGAN FOR BRANDINGYushchuk, P.; Dzyaba, Y.; Pilova, K.
THE ESSENCE AND BENEFITS OF BLUETOOTH - MARKETING.pdf.jpg14-чер-2013THE ESSENCE AND BENEFITS OF BLUETOOTH - MARKETINGYereskov, A.; Arakelova, I.
BUSINESS PORTFOLIO AS STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT'S OBJECT.pdf.jpg14-чер-2013BUSINESS PORTFOLIO AS STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT’S OBJECTYavors’ka, K.; Solntsev, S.
HOW TO TRANSLATE MARKETING MATERIALS.pdf.jpg14-чер-2013HOW TO TRANSLATE MARKETING MATERIALSTonkonozhenko, K.; Оrel, M.
Palivoda M. A. Bardas, research supervisor S. Kostrytska, language adviser.pdf.jpg11-чер-2013THE WAR OF BURGERSPalivoda M.; Bardas, A.; Kostrytska, S.
Ovchynnikova A. S. Solncev, research supervisor.pdf.jpg11-чер-2013PECULIARITITIES OF THE MARKETING RISK ASSESMENT IN INVESTMENT PROJECTSOvchynnikova, A.; Solncev, S.
Nikolayeva V..pdf.jpg11-чер-2013THE CONSUMER INNOVATIVENESS RESEARCH: THE THEORETICAL DEFINITIONNikolayeva, V.
Nepokulchytska K. A. Lazutkina, research supervisor.pdf.jpg11-чер-2013VIRAL ADVERTISINGNepokulchytska K.; Lazutkina, A.
Nagornaya A. V. Vecherov, research supervisor.pdf.jpg11-чер-2013FEATURES A CONSUMER BRAND PERCEPTIONNagornaya, A.; Vecherov, V.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 134