Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146658
Назва: Формирование репутации топ-менеджмента компании
Автори: Деревянко, Е.Г.
Ключові слова: деловая репутация;ділова репутація;лидер как руководитель;топ-менеджмент;научная публикация НГУ;наукова публікація НГУ
Дата публікації: 2013
Видавництво: Издательство НГУ
Бібліографічний опис: Деревянко Е.Г. Формирование репутации топ-менеджмента компании // Економіка в умовах глобалізації : проблеми, тенденції, перспективи : 1-ша міжнародна наук.-практ. інтернет-конференція, 25 лютого-1 березня 2013 р., Дніпропетровськ-Жешув : зб. матеріалів. - 2013. - С. 90 - 93
Серія/номер: CD116;NTB454495
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146658
Розташовується у зібраннях:Збірник матеріалів І міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25 лют. – 1 бер. 2013 р., Дніпропетровськ – Жешув

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
90-93.pdf305,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.