Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014. : [141] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 141
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
YelizarovaKKruhlenkoLKras’koAMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015GOODS-AWARDS IN THE PROCESS OF SALES PROMOTIONYelizarova, K.; Kruhlenko, L.; Kras’ko, A.; Mel’nikova, I.
YelizarovaKKruhlenkoLBugaiSMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015OUTRAGEOUS MARKETINGYelizarova, K.; Kruhlenko, L.; Bugai, S.; Mel’nikova, I.
YelizarovaKKostyukSLyashenkoSMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015MARKETING OF LUXURY GOODSYelizarova, K.; Kostyuk, S.; Lyashenko, S.; Mel’nikova, I.
YelizarovaKKostyukSGanzenkoGMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015TOURISM MARKETINGYelizarova, K.; Kostyuk, S.; Ganzenko, G.; Mel’nikova, I.
VovkJuGetmanO.pdf.jpg6-гру-2015MARKETING PERSONNEL TECHNOLOGIES AS A KEY FACTOR OF SUCCESSFUL TERRITORIAL DEVELOPMENTVovk, Ju.; Getman, O.
VarganVPalekhovaLShvetsO.pdf.jpg6-гру-2015USING VSS TO PROMOTION IN THE MARKET OF BED LINENVargan, V.; Palekhova, L.; Shvets, O.
VaravaIPalekhovaLShvetsO.pdf.jpg6-гру-2015OVERVIEW OF DNIPROPETROVSK CATERING MARKETVarava, I.; Palekhova, L.; Shvets, O.
VakhnenkoAZhuravlevaE.pdf.jpg6-гру-2015FEASIBILITY OF USING MARKETING TOOLS IN THE CONTEXT OF INVESTMENT STRATEGY FORMATION AND IMPORTANCE OF THEIR INTEGRAL USEVakhnenko, A.; Zhuravleva, E.
TutchenkoSMiskovaATutchenkoM.pdf.jpg5-гру-2015ANALISIS OF THE PROBLEMS OF ENERGY SECURITYTutchenko, S.; Miskova, A.; Tutchenko, M.
TsyupkoOLyulchakZ.pdf.jpg5-гру-2015INTERNET TRADE: PROS AND CONSTsyupko, O.; Lyulchak, Z.
TopolAPilovaK.pdf.jpg5-гру-2015LOYALTY PROGRAMTopol', A.; Pilova, K.
TomilinYuPalekhovaL.pdf.jpg5-гру-2015THE BRANDING PROCESSTomilin, Yu.; Palekhova, L.
TimoshynaIKobetsYuFiliptsovaO.pdf.jpg5-гру-2015PHENYLTHIOCARBAMIDE SENSITIVITY AS A COST-EFFECTIVE GENETIC TEST FOR STATE OF HEALTH ASSESSMENTTimoshyna, I.; Kobets, Yu.; Filiptsova, O.
SvieshnikovaYPilovaKKostrytskaS.pdf.jpg5-гру-2015MARKETING ADVANTAGES IN HOSPITALITY INDUSTRYSvieshnikova, Y.; Pilova, K.; Kostrytska, S.
SopilkoNUrusovaA.pdf.jpg5-гру-2015MARKETING THINKING AS A MEAN TO INCREASE SALESSopilko, N.; Urusova, A.
SokurenkoAPalekhovaL.pdf.jpg5-гру-2015MODEL QUALITY FITNESS SERVICESSokurenko, A.; Palekhova, L.
SmachyloVKhalinaV.pdf.jpg5-гру-2015MARKETING IN BUILDING SECTOR OF UKRAINESmachylo, V.; Khalina, V.
SkryabinaEPilovaKShvetsO.pdf.jpg5-гру-2015ONLINE PROMOTING OF TOURISM TRAVELLINGSkryabina, E.; Pilova, K.; Shvets, O.
SkripnikTNerubatskiyOMuntianA.pdf.jpg5-гру-2015SOME FEATURES OF MARKETING-MIX DEVELOPMENT IN THE HOTEL BUSINESSSkripnik, T.; Nerubatskiy, O.; Muntian, A.
SitkovskaVKostrytskaS.pdf.jpg5-гру-2015THE LANGUAGE OF ADVERTISING: CHOOSING A CREATIVE APPROACHSitkovska, V.; Kostrytska, S.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 141