Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014. : [141] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 141
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
KhanO.pdf.jpg10-кві-2016THE COMPETITIVE ADVANTAGES OF FOREIGN COMPANY IN UKRAINE CAFÉ MARKETKhan, O.; Kanishchenko, O.
KabashnaO.pdf.jpg10-кві-2016THE MARKET OF FOOD STUFFS CONDITION IS IN SETTLEMENT OF NEKHVOROSCHAKabashna, O.; Palekhova, L.
IvanovaM.pdf.jpg10-кві-2016FEATURES OF ADVERTISING IN THE INDUSTRIAL MARKETIvanova, M.; Palekhova, L.
IusupovaK.pdf.jpg10-кві-2016EMOTIONAL MARKETING: INTERNATIONAL AND UKRAINIAN EXPERIENCEIusupova, K.; Kanishchenko, O.
GolubV.pdf.jpg10-кві-2016HOW TO GRAB CUSTOMERSGolub, V.; Kovtun, K.; Shvets, O.
GolubH.pdf.jpg10-кві-2016USE OF THE ‘RESPONSIBLE TRADE’ TOOLGolub, H.; Palekhova, L.
GiryakO.pdf.jpg10-кві-2016THE POSSIBILITIES OF USAGE OF GUERRILLA MARKETING IN UKRAINEGiryak, O.; Kanishchenko, O.
GetmanD.pdf.jpg10-кві-2016THE ROLE OF MARKETING IN THE FORMATION OF HIGH FINANCIAL COMPETITIVENESS OF THE REGIONGetman, D.; Lysiak, L.
GelenkoA.pdf.jpg10-кві-2016MARKETING OF INTELLECTUAL CAPITALGelenko, A.; Girman, A.
GadzhiyOTkachukA.pdf.jpg10-кві-2016ACTUALIZATION CONSUMER NEEDS FOR SELF-IDENTIFICATIONGadzhiy, O.; Tkachuk, A.; Krepak, A.
ZolotukhinaAPalekhovaL.pdf.jpg6-гру-2015ASSESSMENT OF THE OPPORTUNITIES AND THREATS IN THE FITNESS MARKETZolotukhina, A.; Palekhova, L.
ZhivitkoAPilovaK.pdf.jpg6-гру-2015FORMATION ASSORTMENT OF CHILDREN'S CLOTHESZhivitko, A.; Pilova, K.
ZakharovaKPilovaK.pdf.jpg6-гру-2015MARKET RESEARCH OF SPICES IN UKRAINEZakharova, K.; Pilova, K.
YolkinaAPalekhovaLKostrytskaS.pdf.jpg6-гру-2015CREATING ECO-RESPONSIBILITYYolkina, A.; Palekhova, L.; Kostrytska, S.
YelizarovІYelyseyevaNNedil’skaDMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015CHARACTERISTICS OF THE MARKET B2B MARKETINGYelizarov, І.; Yelyseyeva, N.; Nedil’ska, D.; Mel’nikova, I.
YelizarovІYelyseyevaNKlipilinaDMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015REBRANDING AS AN EFFECTIVE MARKETING STRATEGYYelizarov, І.; Yelyseyeva, N.; Klipilina, D.; Mel’nikova, I.
YelizarovIYanchenkoLYanchenkoNMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015FRANCHISING IN MARKETING ACTIVITIESYelizarov, I.; Yanchenko, L.; Yanchenko, N.; Mel’nikova, I.
YelizarovaKKruhlenkoLRusakevychTMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015"DESK" METHOD OF COLLECTING MARKETING INFORMATIONYelizarova, K.; Kruhlenko, L.; Rusakevych, T.; Mel’nikova, I.
YelizarovaKKruhlenkoLNechaevDMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015EXHIBITION ACTIVITIES AS MEANS OF MARKETING COMMUNICATIONS FORMATIONYelizarova, K.; Kruhlenko, L.; Nechaev, D.; Mel’nikova, I.
YelizarovaKKruhlenkoLLobodaIMel’nikovaI.pdf.jpg6-гру-2015THE SPECIFIC NATURE OF SOCIAL ADVERTISINGYelizarova, K.; Kruhlenko, L.; Loboda, I.; Mel’nikova, I.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 141