Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146746
Назва: MARKETING WITH NATIONAL ELEMENTS FOR CREATING A «BREAKTHROUGH PRODUCTS»
Автори: Fihun, N
Babak, T
Ключові слова: MARKETING WITH NATIONAL ELEMENTS FOR CREATING A «BREAKTHROUGH PRODUCTS»
Дата публікації: 4-гру-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146746
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FihunNBabakT.pdf27,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.