Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146748
Назва: Маркетингові дослідження: підручник
Інші назви: Маркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс]
Автори: Решетілова, Тетяна Борисівна
Довгань, Сергій Михайлович
Ключові слова: Маркетингові дослідження;дослідження ринку;дослідження поведінки споживачів;методи маркетингових досліджень;вибіркове дослідження;кількісні методи маркетингових досліджень;якісні методи маркетингових досліджень;проекційні методи;похибки маркетингового дослідження;розробка анкети
Дата публікації: 4-лис-2015
Видавництво: ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАЦІОНАЛЬНИЙ ГІРНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»
Короткий огляд (реферат): Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження. Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146748
ISSN: 978-966-350-565-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.