Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146897
Назва: Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Автори: Решетілова, Тетяна
Довгань, Сергій
Пілова, Катерина
Ключові слова: поведінка споживача;сприйняття реклами;фактори сприйняття реклами;Ґендер;Ґендерне сприйняття
Дата публікації: кві-2015
Видавництво: ВГО "УАМ"
Бібліографічний опис: Решетілова Т.Б. Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань, К.П. Пілова // Маркетинг в Україні – К. : ВГО "УАМ", 2015. – № 4 (91). – С. 59-70
Серія/номер: Маркетинг в Україні;4
Короткий огляд (реферат): В статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146897
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015-10-29.pdfСкан из журнала11,63 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Маркетинг в Украине 2015_Решетилова_Довгань_Пилова (НГУ).docОригинальная рукопись1,87 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.