Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146968
Назва: IMPORTANCE OF MEASURЕMENT OF CUSTOMER’S RETENTION RATE FOR SERVICE PROVIDERS
Автори: Korol, E.
Vecherov, V.
Ключові слова: IMPORTANCE OF MEASURЕMENT OF CUSTOMER’S RETENTION RATE FOR SERVICE PROVIDERS
Дата публікації: 4-гру-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146968
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KorolE.pdf15,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.