Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146972
Назва: ADVERTISING IN THE CONTEXT OF THE URBAN PLANNING CONCEPT
Автори: Kotsyuruba, O.
Kobylyukh, O.
Ключові слова: ADVERTISING IN THE CONTEXT OF THE URBAN PLANNING CONCEPT
Дата публікації: 4-гру-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146972
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KotsyurubaO.pdf15,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.