Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146995
Назва: Маркетинг і управління інноваціями
Автори: Козинець, В. П.
Стелюк, Б. Б.
Шаповал, В. А.
Ключові слова: інноваційна політика;инновационная политика;маркетинг;управління інноваціями;управление инновациями
Дата публікації: 2011
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Козинець В. П. Маркетинг і управління інноваціями : навч. посіб. / В. П. Козинець, Б. Б. Стелюк, В. А. Шаповал; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. метал. акад. України, ДВНЗ "НГУ".- Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2011.- 169 с.- Додатки на CD.
Серія/номер: ;СD410
Короткий огляд (реферат): Посібник розроблений відповідно до прийнятої в НГУ, НМетАУ концепції підготовки кадрів з управління інноваційною діяльністю (УІД), інтелектуальною власністю (УІВ) і управління проектами (УП). Дисципліна «Маркетинг і управління інноваціями» входить у спільну програму підготовки, що включає сучасний рівень правового забезпечення стосунків в ІВ, особливості інноваційної діяльності і менеджменту, методологію її інформаційного забезпечення. Включає три розділи: маркетинг і розвиток інновацій; інноваційна політика і інструменти маркетингу; управління інноваційними проектами. Призначений для студентів спеціальностей: 7(8).000001 – якість, стандартизація і сертифікація, 7(8).000002 – інтелектуальна власність, 7(8).000003 – управління проектами, 7(8).000014 – управління інноваційною діяльністю. Іл. 82. Табл. 14. Бібліогр.: 11 найм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146995
Розташовується у зібраннях:РВВ-2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козинець_Маркетинг та управл інноваціями_навч. пос.pdf2,9 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.