Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147094
Назва: | Organization of dumping stations with combined transport types in iron ore deposits mining |
Інші назви: | Пристрій перевантажувальних пунктів комбінованих видів транспорту при розробці залізорудних родовищ Устройство перегрузочных пунктов комбинированных видов транспорта при разработке железорудных месторождений |
Автори: | Shustov, O Dryzhenko, A |
Ключові слова: | Research Subject Categories::NATURAL SCIENCES::Earth sciences;type of open-pit transport;dumping station;mining mode;pit capacity;sinking rate of mining;working area;goaf;inside dumps |
Дата публікації: | 30-чер-2016 |
Видавництво: | National Mining University |
Бібліографічний опис: | Shustov, О., & Dryzhenko, А. (2016). Organization of dumping stations with combined transport types in iron ore deposits mining. Mining of Mineral Deposits, 10(2), 78-84. http://dx.doi.org/10.15407/mining10.02.078 |
Короткий огляд (реферат): | Purpose. To develop the methodology for selecting appropriate type of open-pit transport in conditions of mining sinking to the maximum depth of opencast mining.
Methods. Comprise determining costs for maintenance of open-pit transport in different combinations of in-pit and main line together with dumping stations of the relevant construction for small, middle and large extension pits.
Findings. The proposed optimization of dumping stations placement with combined operation of automobile and railway vehicles allows to exclude utilization of dumping excavators. The efficiency of dumping stations building of block structures is confirmed which allows to decrease total number of dump trucks by 20 – 30% for the average rock transportation distance of about 1.5 – 2 km. The arrangement of dumping stations in the goaf on barrow benches with their further exploitation proves the possibility of effective mining of inclined and upridging deposits.
Originality consists in determination of the application field for various types of open-pit transport in changing working area parameters. They are related to sinking of mining, mining intensity and formation of goaf for mining waste storage.
Practical implications. The research results allow to develop recommendations for using economical types of transport in accordance with the established open-pit mining mode. Цель. Разработать методику выбора рационального вида карьерного транспорта в условиях понижения горных работ до предельной глубины открытой разработки. Методика исследований заключается в установлении приведенных затрат на эксплуатацию средств карьерного транспорта при различных сочетаниях внутрикарьерного и магистрального звена в совокупности с пунктами перегрузки соответствующей конструкции для карьеров малой, средней и большой протяженности. Результаты. Выполнена оптимизация размещения перегрузочных пунктов при совместной эксплуатации автомобильного и железнодорожного транспорта, что позволит исключить применение перегрузочных экскаваторов. Доказана эффективность строительства перегрузочных пунктов блочной конструкции, которая позволяет при среднем расстоянии перемещения горной массы в 1.5 – 2 км снизить общее количество автосамосвалов на 20 – 30%. Размещение перегрузочных пунктов в выработанном пространстве на отработанных уступах с последующей их эксплуатацией доказывает возможность эффективной разработки наклонных и крутых месторождений. Научная новизна заключается в установлении области применения различных видов карьерного транспорта при изменении параметров рабочей зоны карьеров, связанных с углубкой горных работ, интенсивностью выемки пород вскрыши и формировании выработанного пространства для складирования отходов горного производства. Практическая значимость состоит в выдаче рекомендаций по использованию экономичных видов транспорта в соответствии с установленным режимом отработки карьерного поля. Мета. Розробити методику вибору раціонального виду кар’єрного транспорту в умовах поглиблення гірничих робіт до граничної глибини відкритої розробки. Методика досліджень полягає у встановленні зведених витрат на експлуатацію засобів кар’єрного транспорту при різних поєднаннях внутрішньокар’єрної та магістральної ланки в сукупності з пунктами перевантаження відповідної конструкції для кар’єрів малої, середньої та великої протяжності. Результати. Виконана оптимізація розташування перевантажувальних пунктів при сумісній експлуатації автомобільного та залізничного транспорту, що дозволить виключити застосування перевантажувальних екскаваторів. Доведена ефективність будівництва перевантажувальних пунктів блочної конструкції, яка дозволяє при середній відстані переміщення гірничої маси в 1.5 – 2 км скоротити загальну кількість автосамоскидів на 20 – 30%. Розташування перевантажувальних пунктів у виробленому просторі на відпрацьованих уступах з подальшою їх експлуатацією доводить можливість ефективної розробки похилих та крутих родовищ. Наукова новизна полягає у встановленні області застосування різних видів кар’єрного транспорту при зміні параметрів робочої зони кар’єрів, пов’язаних з поглибленням гірничих робіт, інтенсивністю виймання порід розкриву та формуванням виробленого простору для складування відходів гірничого виробництва. Практична значимість складається у виданні рекомендацій з використання економічних видів транспорту відповідно до встановленого режиму відпрацювання кар’єрного поля. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147094 |
ISSN: | 2415-3435 2415-3443 |
Розташовується у зібраннях: | Volume 10, Issue 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 806,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.