Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147428
Назва: Застосування маркетингових конкурентних стратегій підприємств в ринкових умовах
Автори: Малюк, С. О.
Спінатій, В. В.
Ключові слова: маркетингові стратегії;ринкові умови;маркетинговые стратегии;рыночные условия
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Малюк С.О. Застосування маркетингових конкурентних стратегій підприємств в ринкових умовах/ С.О.Малюк, В.В.Спінатій// Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій.- 2014.- С. 81-84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147428
Розташовується у зібраннях:Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. 16–18 квіт. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
81-84.pdf284,83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.