Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFrolov, D.-
dc.contributor.authorKovtun, K.-
dc.date.accessioned2013-06-10T06:28:09Z-
dc.date.available2013-06-10T06:28:09Z-
dc.date.issued2012-12-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1475-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectECO MARKETINGuk_UA
dc.titleECO MARKETING. POSITIVE AND NEGATIVE CONSEQUENCES FOR THE COMPANYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ11.pdf12,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.