Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1475
Назва: ECO MARKETING. POSITIVE AND NEGATIVE CONSEQUENCES FOR THE COMPANY
Автори: Frolov, D.
Kovtun, K.
Ключові слова: ECO MARKETING
Дата публікації: 6-гру-2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1475
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ11.pdf12,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.