Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147642
Назва: Innovations in Product Promotion
Автори: Brazhnyk, Alisa
Tiukhmenova, K.E.
Nechai, N.M.
Ключові слова: экономика горной промышленности
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Brazhnyk A. Innovations in Product Promotion / A.Brazhnyk, K.E.Tiukhmenova, N.M.Nechai // Розширюючи обрії : зб. тез 9-го міжнародного форуму студентів і молодих учених. - Дніпропетровськ, 2014. - P. 53
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147642
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 9 th International Forum for Students and Young Researchers, April 3-4, 2014, Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf80,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.