Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147695
Назва: Маркетингові дослідження як основний елемент інформаційного забезпечення маркетингової діяльності інтегрованих бізнес-структур (ІБС)
Автори: Мягких, І.М.
Ключові слова: информационное обеспечение;інформаційне забезпечення;маркетингові дослідження;маркетинговые исследования;маркетинговая деятельность;маркетингова діяльність
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Мягких І.М. Маркетингові дослідження як основний елемент інформаційного забезпечення маркетингової діяльності інтегрованих бізнес-структур (ІБС)// Економіка в умовах глобалізації : проблеми, тенденції, перспективи : 1-ша міжнародна наук.-практ. інтернет-конференція, 25 лютого-1 березня 2013 р., Дніпропетровськ-Жешув : зб. матеріалів.- 2013.- С. 153-155
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147695
Розташовується у зібраннях:Збірник матеріалів І міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25 лют. – 1 бер. 2013 р., Дніпропетровськ – Жешув

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
153-155.pdf298,83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.