Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147708
Назва: Бенчмаркінг як інструмент антикризового фінансового менеджменту ТНК
Автори: Гончар, І. О.
Ключові слова: бенчмаркінг;бенчмаркинг;фінансовий менеджмент;финансовий менеджмент
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Гончар І. О. Бенчмаркінг як інструмент антикризового фінансового менеджменту ТНК // Стратегія та механізми прискореного інноваційного розвитку економіки України на засадах соціально-екологічної відповідальності. - Дніпропетровськ, 2014.- С. 54-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147708
Розташовується у зібраннях:Стратегія та механізми прискореного інноваційного розвитку економіки України на засадах соціально-екологічної відповідальності: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 29 – 30 жовт. 2014 р., м. Вінниця

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54-58.pdf307,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.