Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗелінський, В. Г.
dc.date.accessioned2017-01-16T11:53:13Z
dc.date.available2017-01-16T11:53:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЗелінський В.Г. Обгрунтування змісту комплексу персонал-маркетингу в аграрних підприємствах// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- С. 201-204ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147996
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсталий розвитокru_RU
dc.subjectустойчивое развитиеru_RU
dc.subjectаграрне підприємствоru_RU
dc.subjectаграрное предприятиеru_RU
dc.subjectмаркетинг персоналуru_RU
dc.subjectмаркетинг персоналаru_RU
dc.titleОбгрунтування змісту комплексу персонал-маркетингу в аграрних підприємствахru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
201-204.pdf252,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.