Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147996
Назва: Обгрунтування змісту комплексу персонал-маркетингу в аграрних підприємствах
Автори: Зелінський, В. Г.
Ключові слова: сталий розвиток;устойчивое развитие;аграрне підприємство;аграрное предприятие;маркетинг персоналу;маркетинг персонала
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Зелінський В.Г. Обгрунтування змісту комплексу персонал-маркетингу в аграрних підприємствах// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- С. 201-204
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147996
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
201-204.pdf252,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.