Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148002
Назва: Процес маркетингового аудиту діяльності торговельних підприємств
Автори: Левітан, І. А.
Ключові слова: торгівельне підприємство;торговое предприятие;маркетинговий аудит;маркетинговый аудит
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Левітан І.А. Процес маркетингового аудиту діяльності торговельних підприємств// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- С. 213-215
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148002
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213-215.pdf244,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.