Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148014
Назва: Problems of marketing research in business sphere
Автори: Usachev, V. A.
Pencheva, O. V.
Ключові слова: бізнес;бизнес;business
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Usachev V.A. Problems of marketing research in business sphere/ V.A.Usachev, O.V.Pencheva// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- C. 240-241
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148014
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
240-241.pdf149 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.