Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148016
Назва: Удосконалення організації кредитного бізнес-процесу банку на основі використання компонент системи дистанційного банківського обслуговування
Автори: Рац, О. М.
Ключові слова: банківське обслуговування;банковское обслуживание;бізнес-процес;бизнес-процесс
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Рац О.М. Удосконалення організації кредитного бізнес-процесу банку на основі використання компонент системи дистанційного банківського обслуговування // Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн. - Дніпропетровськ 2013. - С. 244-246.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148016
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
244-246.pdf279,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.